سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن PowerShot G9X MARK II

دوربین کانن Canon PowerShot G9X MARK II از لحاظ ارتباط بی سیم با دیگر دستگاههای جانبی از تمام سیستم های بلوتوث و WIFI و NFC بهره می برد که به شما امکان برقراری ارتباط و انتقال داده ها و کنترل دوربین از راه دور را بصورت سریع و اسان فراهم می کند.
پس از عنوان نمودن نقاط مثبت لازم به ذکر چند نقطه منفی و ضعف دوربین کانن G9X MARK II می باشد که با چشمانی باز نسبت به انتخاب این مدل
اقدام نمایید.
اولین نکته ی نا مطلوب بر میگردد به نداشتن جایگاه اضافه نمودن فلاش خارجی به استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن PowerShot G9X MARK II که شما فقط می توانید از فلاش سرخود این دوربین استفاده کنید و نکته ی بعدی باید به چرخشی نبودن صفحه نمایش اشاره نمود که در بعضی از حالات عکاسی شما را دچار مشکل خواهد کرد.
شما منظره یاب (VIEW FINDER) در دوربین کانن G9X MARK II نخواهید داشت که شاید عکاسی را در نورهای شدید که باید فقط از صفحه نمایش سوژه را دنبال کنید کمی شرایط سخت خواهد شد.
قدرت باطری دوربین کانن Canon PowerShot G9X MARK II چندان دلچسب نمی باشد و فقط به شما امکان گرفتن 235 شات عکس را فراهم می کند .

بدنه کانن G9X II در مقابل شرایط مختلف اب و هوایی مقاوم نمی باشد و نمی توانید در هر شرایطی از این دوربین استفاده کنید و در کنار این ضعف باید به پایین بودن توان زوم کردن لنزکانن G9X MARK II اشاره کرد که تنها می توانید تا 3X زوم کنید.
دوربین کانن Canon PowerShot G9X MARK II در عکاسی پرتره تست شده که امتیاز قابل قبولی را دریافت کرده و ان هم بخاطر داشتن سنسوری با سایز متوسط 8.8*13.2 میلیمتری و البته روزولوشن 20 مگا پیکسلی و استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن PowerShot G9X MARK II  امکان عکاسی با فرمت RAW می باشد ولی خوب چون امکان اتصال فلاش خارجی ندارید و منظره یاب هم تعبیه نشده نتوانسته نمره ی کامل را در این تست دریافت کند .
بهترین امتیاز را دوربین کانن G9X II در تست عکاسی خیابانی بدست اورده است و ان هم مدیون داشتن فوکوس دستی و سیستم فوکوس بر روی چهره و داشتن لرزش گیر تصویر و لنز تعبیه شده با عمق میدان 2 و رنج واید 28 میلیمتر و بدنه جمع و جور می باشد.
دوربین کانن G9X II از سنسور با رزولوشن 20 مگاپیکسلی از نوع BSI CMOS و از پروسسور جدید کانن با نام DIGIC 7 بهره می برد که شما قادر خواهید بود عکسهایی با ماکزیموم رزولوشن 3648*5472 پیکسل بگیرید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.