سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

سایتی برای علاقه مندان به دورین های عکاسی

دوربین کانن Canon 70D

دوربین کانن Canon 70D از تقریبا از هر لحاظ کیفیت عکس بسیار خوبی را ارائه می دهد، گرچه بسیاری از عکاسانی که به خصوص با فرمت Raw کار می کنند آن را Class-Lead پیدا نمی دانند خصوصا از نظر رنج داینامیکی Raw! این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند که برای برداشتن جزییات سایه Banding کردن به یک فاکتور تبدیل شود.

در دوربین کانن Canon 70D عکس های با فرمت JPEG قابل اعتماد هستند و حتی در رنج ISO بالا از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند با توجه به داشتن تفسیر رنگ دلپذیر و قابلیت کاهش نویز با میزان بالانس خوب.

دوربین کانن Canon 70D از سری دوربین های SLR با سطح متوسط است که در آن از سنسور 20.2 مگاپیکسلی از نوع Dual Pixel CMOS به همراه پردازشگر تصویر DIGIC 5استفاده شده است و قابلیت عکاسی با فرمت غیرفشرده Raw وJPEG را نیز دارد. پردازش تصویرش از طریق پردازشگر DIGIC 5+ انجام می شود که اولین بار در EOS 5D Mark III دیده شد.

لازم به ذکر است که ظاهر دوربین کانن Canon 70D نسبت با مدل EOS 60D چندان تفاوتی ندارد و کمی کوچکتر و باریکتر از 60D شده است و میکروفن مونوی موجود در جلوی 60D، در دوربین کانن Canon 70D حذف شده و به جای آن یک میکروفون استریو در بالای آن تعبیه شده است. تغییراتی هم در نحوه سوئیچ live view/movie به صورت اهرمی صورت گرفته و یک دکمه اتوفوکوس در کنار شاتر قرار گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.